CEGA ÖZEL

Diyarbakır’da, yoğun bakımda doktorlar kavga etti

Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi yoğun bakım servisinde profesör ile doçent’in kavgası hasta ve yakınlarını mağdur ettiği iddia edildi.

Abone Ol

Diyarbakır Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi yoğun bakım servisinde bir profesör ile doçent’in kavgası hasta ve yakınlarını mağdur ettiği iddia edildi.

Diyarbakır’da, günde 15 bin kişiye sağlık hizmeti veren Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesinde yoğun bakımda yaşanan klima krizinden sonra bu kez doktorlar arasında kavga krizi yaşandığı ortaya çıktı. Yaklaşık 50 yoğun bakım hastasının yattığı genel yoğun bakım servisinde sorumlu bir profesör ile bir doçent arasında geçen hafta çıkan tartışma kavgaya dönüştü.

HASTANE YÖNETİMİ SORUŞTURMA BAŞLATTI

Serviste çalışan asistan ve hemşirelerin devreye girmesi ile kavga sona erdirilirken, hastane yönetimi duruma el koydu. Hastane yönetimi kavga eden 2 sorumlu doktor hakkında soruşturma başlatırken, profesörün başka bir yoğun bakıma alındığı öğrenildi.

DOKTORLARIN KAVGASI HASTA VE YAKINLARINI MAĞDUR ETTİ

Yoğun bakım servisinde yaşanan kavga hasta ve yakınlarını mağdur ettiği belirtildi. Her gün yoğun bakımda bulunan hastaları ile ilgili sorumlu doktordan bilgi alan hasta yakınları, yaşanan kavgadan dolayı sağlıklı bilgi alamadıklarını ifade ettiler. Yaşanan kavgadan sonra her gün ayrı ayrı doktorlardan bilgi aldıklarını belirten hasta yakınları duruma tepki gösterdi.

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-3665521868588912">