Amedspor

Bodrumspor sorumlusu Amedspor maçını yorumladı:

Bodrumspor Teknik Sorumlusu Sefer Yılmaz: ''Amedspor maçında hak ettiğimiz 1 puanı aldık''

Abone Ol

Amedspor maçının ardından Sefer Yılmaz şunları söyledi:

''Süper Lig havasında çok keyifli bir maç oldu. Maçın ilk dakikalarında 10 kişi kaldık, ikinci yarı biraz yorulduk. Yediğimiz golün ardından maçtan düşmedik son dakikada bulduğumuz gol ile hak ettiğimiz 1 puanı aldık.''

< type="adsense" data-ad-client="ca-pub-3665521868588912">